סמל מאיר רוזנשטרוך

סמל

מאיר רוזנשטרוך

בן פסח ובלומה

נפל ביום ה’ באייר תשל”ד
(27/04/1974)
בן 23 היה בנופלו
סיפור חייו
בן פסח ובלומה. נולד ביום ב’ באב תשי”א (4.8.1951) בתל אביב. למד בבית הספר היסודי ‘עליות’ שברמת גן, המשיך וסיים את לימודיו בבית הספר התיכון המקצועי ‘טכניקום’ שבתל אביב. מאיר היה תלמיד מוכשר והצטיין בלימודי האלקטרוניקה. בעת לימודיו בבית הספר היסודי התחיל ללמוד נגינה בקונטרבס וכעבור זמן הצטרף לתזמורת רמת גן. כן למד נגינה בחצוצרה בכוחות עצמו והתקדם במהירות עד שליטה גמורה בכלי. מאיר היה חובב ספורט ואהב במיוחד את משחק הכדורגל. כשהיה בן 17, הצטרף לקבוצת הכדורגל של ‘מכבי’ עמידר ושיחק במסגרתה כשנה. הוא היה איש חברה פעיל ועזר תמיד לכל הסובבים אותו בבית הספר וכעבור שנים – בשירותו הצבאי.
מאיר גויס לצה”ל במאי 1969 והושם לחיל האויר. לאחר הטירונות השתלם בקורס חובשים ובקורס חובשים תעופתיים ונשלח לבסיס חיל האויר במרכז הארץ, כחובש. מאיר אהב את תפקידו ומילאו במסירות רבה. עם תום שירותו הסדיר התנדב לשנת שירות בצבא הקבע. הוא הוערך על ידי מפקדיו כחייל אחראי ומסור לתפקידו. ממושמע ובעל ידע רב בחובשות. לאחר שחרורו מצה”ל נקרא לתקופות של שירות מילואים. הוא השתתף במלחמת יום הכיפורים כחובש מוטס והציל חייהם של חיילים רבים שנפגעו בקרבות.
ביום ה’ באייר תשל”ד (27.4.1974) נפל מאיר בעת מילוי תפקידו על החרמון. הובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי שבקרית שאול. השאיר אחריו הורים ושתי אחיות.
משפחתו הנציחה את זכרו בלוח זיכרון בבית הכנסת שבשכונת מגוריו.
Skip to content